يه مدل "دوستت دارم" هست كه

يه مدل "دوستت دارم" هست كه
گفته يا شنيده نميشه، فهميده ميشه
بهش ميگن دوستت دارم واقعى...♥️☁️

🍃
دیدگاه ها (۰)

تو زبان آذری وقتی دو نفر خیلی به هم میان، میگن که♥️🌿:«خدا خا...

از خواب چو برخيزماول تو به ياد آيی...#مولانا 🌾‌🍃

عاشقانه های شبنم بیاد بابامحمدم

انگار که انجين هاي ژاپني گفتن كه استف‌ها رفتار بدي داشتن و ن...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط