گرقرار باشد خوبی ما، وابسته به رفتاردیگران باشد..
گرقرار باشد خوبی ما، وابسته به رفتاردیگران باشد..
این دیگرخوبی نیست؛
بلکه معامله است...
می شود پروانه بود و به هرگلی نشست..
اما بهتراست مهربان بود
وبه هردلی نشست..!!
میگویند هر وقت دلت برای کسی تنگ شد...
نگاهش کن" نبود , صدایش کن" نشنید , دعایش کن..
___________****___________
این دیگرخوبی نیست؛
بلکه معامله است...
می شود پروانه بود و به هرگلی نشست..
اما بهتراست مهربان بود
وبه هردلی نشست..!!
میگویند هر وقت دلت برای کسی تنگ شد...
نگاهش کن" نبود , صدایش کن" نشنید , دعایش کن..
___________****___________
- ۱.۸k
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط