دوســــــــــــــــــــــت دارم بــــــــــــفهم

دوســــــــــــــــــــــت دارم بــــــــــــفهم
خنـــــــــــــــــــــــگول
دیدگاه ها (۱)

یادش بخیر

ژوووووونم

جـــــــــــــــــــــــیغخوشی یعنی گاز عشقت بــــــــــــدی...

نـــــــهار امـــــروز جــــــــــــــــیغ ولی روزم :---(

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباتر...

اخلاق گوهی دارم دل مهربونیت دارم.)))

من هرچه دارم از تو دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط