بـــــبـــــــین
بـــــبـــــــین
در وجودت جاری هستم
به شرافتم قسم..تا زنده ام رهایت نمیکنم...دست هایت را محکم در دستم گرفته ام...تو مال منی..حق منی,,,رهایت نمیکنم..این را آویزه گوشهایت کن بانوی خوبم..همانگونه که تو رهایم نمیکنی
بعدشم..کلا دردت بیاد تو تنم..نفسی نگران نباش من مال توام..فقط مال تو
در وجودت جاری هستم
به شرافتم قسم..تا زنده ام رهایت نمیکنم...دست هایت را محکم در دستم گرفته ام...تو مال منی..حق منی,,,رهایت نمیکنم..این را آویزه گوشهایت کن بانوی خوبم..همانگونه که تو رهایم نمیکنی
بعدشم..کلا دردت بیاد تو تنم..نفسی نگران نباش من مال توام..فقط مال تو
- ۲.۲k
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط