نباشی دل آشوبه

نباشی دل آشوبه
بودنت واسه دلم خوبه♥ ️

💕
دیدگاه ها (۱)

نه قرمز نه ابی نه صورتی نه سبزعشق فقط رنگ چشمهای توست😍 #

پیشم👫 بخند☺ ️که آرومم میکنی😌 💋

کی میادنه دلم اشوبه🥲😐

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

من دلم با بودنت خوشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط