ما همین شانسم نداریم -_-

ما همین شانسم نداریم -_-
دیدگاه ها (۱)

ب درک ک کسی دوسم نداره . . .

آهن پرستای بدبخت . . .

حالا ب خودتون بستگی داره . . .

#آهن_پرستی

خدایا شانسم نداریم برو حال کن

شانسم ری.ده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط