اگه جرعت دارین بهش پیام بدین😂 بهش بگین سلام میای رل؟

اگه جرعت دارین بهش پیام بدین😂 بهش بگین سلام میای رل؟
اونم میگه: بله
بعد مسخرش کنید
و بعد دیگه ولت نمیکنه
بعد بلاکش کنید😂
یبار به من گیر داد😐
دیدگاه ها (۰)

خخخخخخخخخخخخخخخخخبهش پیام بدینولتون نمیکنه😂

اه اه@golmammad

اولین کسی که این پستو لایک کنه دنبال لایک میشه😜

رزی😍

چند نکته خیلی مهم... 😂★من اگه بخوام کسی رو فالو کنم نیاز نیس...

سوپرااایییزز

سلام نفسای توگا چطورین؟تعداد کمی هستن که کپشنو میخونن ولی خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط