هههههههه

هههههههه
دقیقا من این شکلی میشم
ولی مامانمو صدا نمیزنم
داداشمو صدا میزنم
دیدگاه ها (۳)

تو تنها دعای قشنگ منی مبادا بی خبر از خدا کسی برای خودش آرزو...

:-)

با تو بهتر میشم

ارامشم تویی!!

آرت جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط