یه پیام بازرگانی، وسط این آشوب😂

یه پیام بازرگانی، وسط این آشوب😂
دیدگاه ها (۰)

او می خواهد ما را بترساند

سبقت در هر کاری باعث افتخار نیست...⛔️#جمعیت

پیام بازرگانی 🗿🌚

اشوب گران و پهلوی چیا مقصرین اصلی پر پر شدن این گل هاهستند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط