با کدومش خاطره داری ؟

با کدومش خاطره داری ؟
دیدگاه ها (۷۱)

تو معنی زیبایی محضی عزیزمتو فراتر از رویا و فرضی عزیزمتو عطر...

روزهای خوب تموم شدناما خاطرهاشون موندگار

شروع یه روز دیگه کاریزیر بارون و هوای کاملا دلگیر

این اخریا حرفی نبود بینمونرابطه مثل پانتومیم عیبی ندارهنوبت ...

سوال این پست توی گروه بلک پینک کدومش رو بیشتر دوست داری ؟

تو کدومش رو دوست داری؟ من خودم همشون اما میلی رو بیشتر❤

حداقل با دوتاش خاطره داری...#نوستالژی #آلبوم #خاطرات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط