اوست نشسته در نظـــــر

اوست نشسته در نظـــــر
من به کجـــــــا نظر کنم

اوست گرفته شهــــــــر دل
من به کجا سفـــــــــــر کنم
دیدگاه ها (۱)

بہ چہ تشبیہ ڪنم نامِ تو را ؟بہ بهار ...یا بہ آبےِ زلالِ دریا...

این داغ بر دل نشسته است

خدا حافظ ای داغ بر دل نشسته

مَرا بِبین کِه ایستادِه‌ام؛پَس از تَمامِ رَنج‌ها.چُنان جَوان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط