لبیک یا خامنه ای

لبیک یا خامنه ای
دیدگاه ها (۱)

غمگینم...مانند مرد هزار چهرهکه می گفت:"نمیدونم چرا تو زندگیم...

یڪ ωـال گذشت... بعضیا בلشوטּ شڪست... بعضیا בل شڪونــבטּ... פ...

من و عجقم همین الان یهویی

ولی خدایی خوشتیپه

لبیک یا خامنه ای (صالح بعدصالح)

خطاب به رئیس جمهور ?!?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط