رفیقم کجایی....

رفیقم کجایی....
دیدگاه ها (۲)

هارای هارای من تورکم

یاشاسین

اخلاقم گنده؟؟ به خودم مربوطه!! . غرورم از حد گذشته ؟؟ به خود...

منو رفیقم همیشه کم رو میدم رفیقم

چیزی رفیقم واسم میفرسته✖چیزی که واسه رفیقم میفرستم✔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط