پایتان را اگر به زندگی کسی باز کردید؛

پایتان را اگر به زندگی کسی باز کردید؛
همان لحظه آن را بشکنید!
تعجب نکنید،بگذارید کمی صریح تر حرفم را بیان کنم!
اگر با شخصی وارد رابطه شدید؛
اگر دیدید بی نهایت به شما دل بست و عاشقتان شد؛
پای رفتنتان را در دم بشکنید!
پایتان را بشکنید تا پای برگشتن نداشته باشید!
تا تمام بود و نبود یک نفر را با بی عرضگیتان،به باد فنا نسپارید!
باور کنید اگر پایتان را نشکنید و به هوای خودتان از زندگی اش بروید؛
تمام خاطراتی که از خود به جا گذاشته اید؛
مثل قرص برنج جانش را ذره ذره می گیرد!
ذره ذره عذابش می دهد تا بمیرد!
وارد رابطه اگر شدید؛
یا مرد ماندن باشید،
یا اگر نمی توانید؛حرفی از عشق بر زبانتان نیاورید!
دیدگاه ها (۴)

دلتنگ که باشی؛هیچ چیز آرامت نمی کنددلت یک پای رفتن می خواهد ...

‌تنفر نتیجه‌ی کم شدنِ تدریجیِ عشق نیست...مثل دکمه‌ی کم کردن ...

تناسخ به دنیایی دیگر پارت ۱۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط