آره میشه گفت از استوری شناخت

آره میشه گفت از استوری شناخت
برعکس آدم بی معرفتیم
دیگ کلا از خودمم خسته شدم
نیاز به مرگ دارم همین..بازم ممنون نظر لطفته
دیدگاه ها (۰)

https://daigo.ir/secret/4219666266#ناشناس

دستگاه دروغ سنج پارت۲

عاخ...خسته شدم...ایبابا...زیاد ژالب نشدولی خب...اینم از کاتر...

نمی‌دونم چمه، نمی‌دونم چرا پریشونه مغزم،ولی منی که حداقل نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط