اَز آدما متنفرم چون هیچ کُدوم پیشَم نَموندن

اَز آدما متنفرم چون هیچ کُدوم پیشَم نَموندن
دیدگاه ها (۱)

اَشک نِمیاد یدونه قَطرم , کُشتم حِسَمُ بدونه نَبضم

اُفتادی تو به جونِ قَلبم , این دَفه قلبتو نِشونه رَفتم

دَرد مَرگ پِدر نَبود , مَرد بی پِدر بود

هیچ کدوم پیشم نموندن !!

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

وای متنفرم از این ادما یعنی چی😐😂‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط