ولی من میگم‌ قشنگ ترین دلیل بودن یار رو عباس معروفی گفته

ولی من میگم‌ قشنگ ترین دلیل بودن یار رو عباس معروفی گفته :
اونجا که میگه : کجایی که هیچ چیز قشنگ تر از تماشای تو نیست.
دیدگاه ها (۰)

سلام صبح پاییزیتون بخیر 🍁🍁🍂

ولادت حضرت زینب (س)مبارک باد🌹

عباس معروفی در تعریف ازعشق دو طرفهخیلی قشنگ میگه:گاهی با دوی...

تو میتونی قشنگ ترین دلیل واسه تند زدن قلب من باشی 😊🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط