تو ای خود خود عشق...

تو ای خود خود عشق...

که بی تو نفسم نیست.

کجا تو خونه داری...

که هرجا می‌رسم نیست.
دیدگاه ها (۱)

:)

:)

:)

ع ش ق

فواره وار سر به هوایی و سر به زیر!چون تلخی شراب دل آزار و دل...

دلنوشته های من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط