هر کی نگه= خره

هر کی نگه= خره
دیدگاه ها (۲۷)

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿

................چی بگم حالا

بگین جون‌ *من*

هتلمون تو مشهد ۲هفته پیش.مشهدیا میشناسینش؟هتل قصر نیلی اسمشه...

هر کی نگه خره 🙄😊 پس بگو

من نقاشیم افتضاحه اینو به مامانم نشون دادم بهم گفت شبیه خره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط