زندگیم خوب بود

زندگیم خوب بود
فقط تورو کم داشت
دیدگاه ها (۴)

فرداااااا تولدمه ۶اردیبهشت افیییییییش تولد ☺

با همه خندیدیم با همه خوب بودیم باهمه شوخی میکردیم ولی کسی ن...

مهرداد عشق منه منظورم عمو کوچیکمه عاشقشم جونم ب جونش بستس

من یه دختر تنهامولی.....واسه دوستام یه ارتشم دوستام تاج سرن

هوای خوب زندگیم هوای کربلاست.. #لبیک_یاحسین

تورو حرومزاده میکنه پسر خوب☠🖕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط