هستم, مثل شیکر تو قندم....
هستم, مثل شیکر تو قندم....
بی نظیر , عین جیگر تو دربند.....
بازندرو پیرهنشو کندم.....
فرق ندیدم بین شیکمشو کلش....
اون مردی که بی زشنو بچش...
جنگید بالاس عین میهنشو پرچم....
همیشه اونی که سرشو خم کرد , باخت.....
شد شام شیکمه یه کرکس.....
دیگه همه صورتا رو کیسه بوکس میبینم.....
نوازنده ها زیر پل میبیرن....
یه چیزایی شبیه شیر خشک میریزن رومیز....
پیر تا جوون دیگه مورفینین....
وقتی چشمای من تو شهر چرخ میزد....
انگشتات سوزن نخ میکرد....
خیباونا بو جنگل میدن....
و سربازا جنگ و از تو سنگر دیدن....
انفرادی صدای گروهبان....
هم خواب شدن با زن کنار اتوبان....
تهش میمیرم و دوتا الهه رو دوشام....
خیلی وقته خستم از صدای تو گوشام....
بد....خوب...فرقش چیه.....
گنده لات محل بوی پَنکِک میده....
فرهاد با مجنون....
شیرین با لیلی....
گِی یا لِزش مهم نیست....
بحث عشقیه....
بی نظیر , عین جیگر تو دربند.....
بازندرو پیرهنشو کندم.....
فرق ندیدم بین شیکمشو کلش....
اون مردی که بی زشنو بچش...
جنگید بالاس عین میهنشو پرچم....
همیشه اونی که سرشو خم کرد , باخت.....
شد شام شیکمه یه کرکس.....
دیگه همه صورتا رو کیسه بوکس میبینم.....
نوازنده ها زیر پل میبیرن....
یه چیزایی شبیه شیر خشک میریزن رومیز....
پیر تا جوون دیگه مورفینین....
وقتی چشمای من تو شهر چرخ میزد....
انگشتات سوزن نخ میکرد....
خیباونا بو جنگل میدن....
و سربازا جنگ و از تو سنگر دیدن....
انفرادی صدای گروهبان....
هم خواب شدن با زن کنار اتوبان....
تهش میمیرم و دوتا الهه رو دوشام....
خیلی وقته خستم از صدای تو گوشام....
بد....خوب...فرقش چیه.....
گنده لات محل بوی پَنکِک میده....
فرهاد با مجنون....
شیرین با لیلی....
گِی یا لِزش مهم نیست....
بحث عشقیه....
- ۱.۳k
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط