چی توی اون چشمهای روشن تو هست,که نفسم را بریده..جز محبت ع
چی توی اون چشمهای روشن تو هست,که نفسم را بریده..جز محبت عشق..و دوست داشتن چه چیز را میتوان در چشمهای زیبای تو دید..هنوز نگاه نمناک تورا پشت پنجره وقت خداحافظی آتشم میزند...بگزار بگویم..قربون جفت چشات..فدای چشات...دارم میشمارم ثانیه هارا..برای دیدن چشمت .
- ۱.۵k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط