یک معذرت خواهی خوب سه بخش داره :
یک معذرت خواهی خوب سه بخش داره :
١- متاسفم !
٢- تقصیر من بود!
٣- برای جبرانش چیکار میتونم بکنم ؟
١- متاسفم !
٢- تقصیر من بود!
٣- برای جبرانش چیکار میتونم بکنم ؟
- ۱.۷k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط