ب اندازه غم پیر میشی ن سن

ب اندازه غم پیر میشی ن سن
دیدگاه ها (۱۰)

والا بخدا

واقعا چرا؟

دلنوشته

دست منو مهگلم یهویی

غم دارم اندازه ‌...

میتوان در سن کم مانند یک انسان پیرقامتی خَم،دست لرزان،درد بس...

ی رفیق داشتم ن ب دختر گرایش داشت ن پسر. پسر بود خیلی باش لاس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط