هوای همدیگر را داشتن،

هوای همدیگر را داشتن،
نه ابر میخواهد، نه باران و نه یک
برف زمستانی.

فقط کافی است حواسمان به هم باشد..
دیدگاه ها (۳)

من هوای ابریم جانا تو باران منی🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط