دوستانِ من همه گریه کن و سینه زن اند.

دوستانِ من همه گریه کن و سینه زن اند.
من فقط با نوکرانِ تو رفاقت می کنم...💚
دیدگاه ها (۱)

عادت کودکی ماست حسین گفتن ما⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

مقتدای همه با ادبان عباس است⁦😘😘😘

پنجره فولاد رضا برات کربلا میده😢⁦♥️⁩

بی دستی و من دست به دامانم ابالفضل😢⁦♥️⁩

رفاقت برای تازه ب دوران رسیده ها تفریحی بیش نیست...!اما برای...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط