امروز ميخوام تا آخر شب حداقل2میلیون نفر به امام حسين سلام
امروز ميخوام تا آخر شب حداقل2میلیون نفر به امام حسين سلام بدن خودمم شروع ميکنم.السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه وَ عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً" ما بَقیتُ وَ بَقیَ اَلیلِ وَ النهاروَ لا جَعَلَ اللّهَ آخِرَ اَلعَهدِ منی لزیارَتکُم اَلسلامُ عَلی الحُسین وَعَلی علی بن الحُسین
وَعَلی اُولاد الـحسین وعَلی اَصحاب الحُسین.به اندازه ارادتت ارسال کن
وَعَلی اُولاد الـحسین وعَلی اَصحاب الحُسین.به اندازه ارادتت ارسال کن
- ۳۰۴
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط