♥دَم رَفتَن بیا بَردار ازَت هرچیزے جا مونده مَنم فکر میک
♥دَم رَفتَن بیا بَردار ازَت هرچیزے جا مونده مَنم فکر میکنم بودے برام مهمون ناخوندهــ....♥
- ۸۷
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط