نفسم میگره تو هوایی که نفسهای تو نیست

نفسم میگره تو هوایی که نفسهای تو نیست
دیدگاه ها (۲)

ای جونممممامانی و دخملیست کردن O:-)

چند؟؟

O:-)

من جیگر کیمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟

نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست ❤️😘🥰#ستایش_قلب_سربی #...

تو مرا یاد کنی یا نکنی....باورت گر بشود یا نشود....حرفی نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط