عوا جالالیم تو اتحاد منه...

عوا جالالیم تو اتحاد منه...
دیدگاه ها (۲)

ی امام حسین ک کرم کون دارم

حاجی میاید پونی کمکم کنید پارتی جزیرمو درست کنم تکی کونم پار...

یعنی ج میده‌..؟

میخوام اوسی گاچا بزنم...ببینم کسی از شماها اوسی گاچاش شیر کا...

عوا کراشیدم_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط