عکس‌ نیمه نودم

عکس‌ نیمه نودم
البته اینم بگم که فقط برای R دوستش دارم
دیدگاه ها (۱)

زندگیم:)

دقیقا منو R این شکلیمو اینکه..... عع... 200 تایی شدیم🙂✨😐... ...

گفتم یوخته آرامش بگیرین🙂

آرمی ااااا بیان ببینینننننپشماااام اینم ارمیهههههه

دخترم:)....اینم ادیت خودم😛☝🏻وای خیلی دوستش دارم(وایبش)وای نم...

چه جوری بهش بگم دوستش دارم 💔

آهنگ جدید اسپا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط