غصه نیمی از پیری است پس سعی کنید در زندگیتان هر چه قدر هم
غصه نیمی از پیری است پس سعی کنید در زندگیتان هر چه قدر هم مشکل داشتین شاد باشین چون جون ارزشش از همه چیزتوی دنیا بیشتر هست
- ۵۰۰
- ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط