عــاشق #مـــوزیکــامم...

عــاشق #مـــوزیکــامم...



me..:-)
دیدگاه ها (۱)

عِشـــ✘ـــق نبود ... عـ♚ــــــــادت بود ... چیز خاصی نبود......

# هی فلانی!دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…هرجا که دلت میخواهد...

#me#Me#mE#ME

#me#Me#Me#Me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط