به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا

به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا هرکی میخواد جمعش کنه،نوش جونش!هه
دیدگاه ها (۱۲)

من و اجی حوریه! ✌

خخخ والا به خدا! شانسم نداریم! (。_。)

هه!

چه رنگیو به من میدی ؟<(‾︶‾)>

کپشن مهم..!

یکی بیاد پیویو بازی کنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط