به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا
به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا هرکی میخواد جمعش کنه،نوش جونش!هه
- ۲.۸k
- ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط