این جمله هارو به کسی نگو خیلی درد ناکن:)💔

این جمله هارو به کسی نگو خیلی درد ناکن:)💔
دیدگاه ها (۰)

صدای اوا مکس🤍🤍🤍🤍

جزو حق ترین حرف هاست🙂🙂🙂

😢😢😢😢😢😢

چهارمی و آخری رو دیدم خودم من که اشکم در اومد پیشنهاد میکنم ...

واقعا این جمله خیلی درد ناکه

و میتونی منو بیلنک صدا کنی چون همه این درد هارو کشیدنسوال پس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط