دلــتــنــگــی . . . ؟ حــاضــر √

دلــتــنــگــی . . . ؟ حــاضــر √

غــــم . . . ؟ حــاضــر √

درد . . . ؟ حــاضــر √

تنهایی . . . ؟ حــاضــر √

عــشــق . . . ؟غایب

بلنـــــــــدتر میخوانـــــــــم ، عشــــــــــق . . . ؟ غایب

باز هـــــــم نیامــــــــده ؟ ؟ ؟ ! ! !

غیبـــــــــت هایــــــش از حـــــــــد مجاز چنـــــــــدیست کــه گذشتـــــــــه ،

اخــــــــــراجش میــــــــــــــکنم.هم خودش وهم خاطراتش را …
دیدگاه ها (۳)

اهنگ قبل اجرا از (جی جی ،سیجل،ام جی ،لیتو)

خسته ام مثل یه قایق به گل نشسته که فقط نگاش به اسمونه

سه چیز تحملش خیلی ‌سخته:۱- حق با تو باشه ولی بهت زور بگن !۲-...

#دخترونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط