#عشق#استاد#آرامش❤

دیدگاه ها (۱۶)

این اسکل چی میگه؟😐 😐 😐

آیت الله بهجت آدما رو به شکل حیوون میدید من به شکل فحش می‌بی...

تورو از دست بدم چیزی نمیمونه برام مگه جز تو چیزی هم هست که ا...

کاش قبل از مصرف ، تاریخِ انقضامون رو بهمون یادآوری کنید !✌

#زندگی #عشق #ارامش #اهنگ #طبیعت

#زاهدان #ارامش #اربعین #عشق #عشقولانه #موسیقی

🥺#ارامش #ایران #خنده #عشق #عشقولانه #عشقم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط