الهی که

الهی که

آسمون دلتون ذره ای

ابرنداشته باشه


آفتابی آفتابی باشه

لبتون پرخنده

چشماتون پرازبرق شادی

ونفستون گرم باشه

روزتون بخیر و پر از انرژی مثبت
دیدگاه ها (۱۱)

دیدنتارزش آواره شدن هم دارد!

حالا که آمده‌ایهمین یک کلمه کافی‌ستآمده‌ای!

دوستان گل من خواسته از شما دارم میشه این دوست خوب من دنبال ک...

بعضی آدم‌های زندگی چقدر خوبند، چقدر آرامش بهمراه دارند..

سلام صبحت بخیر

‌بار دیگر هم شبم، با نور چشمت #صبح شدای یگانه آفتاب شهر #دل،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط