بودن با كسى بهت آرامش ميده

بودن با كسى بهت آرامش ميده
بهترين نعمتيه كه اين روزا ميتونيد داشته باشيد ..
قدرِ آدماى خوبِ زندگيتونو بدونيد
#پست_جدید #تکست
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

🤣🤣🤣

ﻭﻗﺘﯽ که زیاد ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯽ ﺷﯽ…ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺷﯽ…ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ...

همین الان یهویی کیک کیوی سمیه پز😋😍

دوراهی عشق و نفرت p²³جيهوپ:همون طوركه خواستى نامه رو رسوندم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط