دیشب ساعت ۳ صب مامان بودم خودمو زدم ب خواب گوشیو برداشت ر
دیشب ساعت ۳ صب مامان بودم خودمو زدم ب خواب گوشیو برداشت رف بعد صب بهم گف نگو نهفمیدم خواب نبودی قشنگ ضایع بود بیداری🐸💔
- ۲.۸k
- ۲۸ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط