همه چی از اونجا شروع شد که دیگه برام مثل بقیه نبودی :)

همه چی از اونجا شروع شد که دیگه برام مثل بقیه نبودی :)
دیدگاه ها (۱)

نباید بعد اینکه برینیم به طرف بگیم هیچی تو دلمون نیست.-گوه ه...

ازینکه ندارمت گله ای ندارمولی جای خالیت درد میکنه :)

دخترا دختر یعنی چی شما چند تای دیگه برام بنویسید تا بقیه هم ...

برام مهم نیست بقیه چی میگن من عاشق ریبیتم ♥️

برام مهم نیست که بقیه درموردت چی فکر میکنن🎀🎀🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط