خخخخ میگین یانه من که تکون نمیخورم ....

خخخخ میگین یانه من که تکون نمیخورم ....
دیدگاه ها (۳۷)

سلام صبح بخیرررر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه باچای اتیشی ا...

هه

خدایعنی حالم نمیبینی که ازش بگزری

هه مگه میگزره لعنت لعنت به من......

زیاد انرژی زا نمیخورم ...

درسته یانه؟

دعوت بودیم روستامون ابگوشت منم ابگوشت نمیخورم یعنی کلا گوشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط