#نشد#یک#لحظه #از#یادت#جدا#دل

دیدگاه ها (۱)

#نشد#یک#لحظه #از#یادت#جدا#دل

#ای_جوانی

#آرامش #محضیعنی #حضور #تودر هر#ثانیه ی#من🌸 🍃 ‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌...

#تقدیم به #خودت که این #پست #لایک #میکنی

پیش تو هر قدر از دلتنگی‌ام گفتم نشددرد دل کردم ولی از دردهای...

بچه‌ها به نظرتون یه لحظه لهجه اش فارسی نشد 😅🤣🤣

حیف که نشد این دوتا باهم باشند😭فالو یادت نره❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط