✨
✨
کاش میشد وقتی اخوان ثالث میگه " برو آنجا که تو را منتظرند " ازش پرسید تکلیف ماهایی که هیشکی هیچ جا منتظرمون نیست چیه💔
کاش میشد وقتی اخوان ثالث میگه " برو آنجا که تو را منتظرند " ازش پرسید تکلیف ماهایی که هیشکی هیچ جا منتظرمون نیست چیه💔
- ۵.۸k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط