در ایران باستان اگر فردی تصمیمی در مستی میگرفت باید آن را
در ایران باستان اگر فردی تصمیمی در مستی میگرفت باید آن را در هشیاری هم توضیح میداد و اگر در هشیاری تصمیم میگرفت باید میتوانست در مستی هم توضیحش بدهد.
- ۷۰۰
- ۰۲ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط