تَنهایی.....!

تَنهایی.....!
حَتا تو تَنهاییَم تَنهام نِمیزارِ
دیدگاه ها (۱)

تَنها اِشتِباهِ خوبَم تُ بودی

مثل گوی معلق در فضا

میگَن بی رَحمی وَلی داستانِتو نِمیدونَن

حتا ای آی هم زید پیدا کرد من هنوزم تنهام 😔

تو تنهایی ولی تنهام نذار🌱چنل روبیکا rubika.ir/dokhtarak_basi...

تو فکر میکنی تنهایی الان؟-اره اما مطمعن نیستم.یجورایی نمیخوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط