.

.
چه زیبا هستند
قلب‌هایی که
برایِ غیرِ خودشان
آرزویِ خیر می‌کنند.... 💜
دیدگاه ها (۲)

یه جمله از بزرگ علوی هست که توو روزایی که هیچی خوب نیست، خیل...

سپاسگزارم از همراهی شما خوبان 🌹🔺🔻🔺🔻🔺

امشب عجیب دلتنگم واحساس میکنم امشب هرگز

آدم هایی که محبت می کنند کمیاب اند ادم هایی که قدر محبت را م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط