😔 اگه قرار بود هرکسی

😔 اگه قرار بود هرکسی

بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده،

با دیدن غمهای دیگران

آهسته غمش رو توی جیبش میگذاشت و

به خونه برمیگشت...

باور کن......
دیدگاه ها (۱)

#والپیپر

#والپیپر

part ¹⁰✧ارباب پیداش کردیم (لوکیشن توی خونه رو نشون میداد) _ا...

اعتماد

برده عمارت جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط