تنهایی خوبه ولی دو نغرش

تنهایی خوبه ولی دو نغرش
دیدگاه ها (۱)

ببین هرچقد ورق میزنم تموم نمیشه خاطرات با تو رو میگم

مردی بیا

من صبرم زیاده

تنهایی وقتی خوبه که بوی اسمون بده:)🏙☁️اگه حس ابی رو دوس داری...

حال من خوبه حال من خوبه😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط