.
.
صبح است . . .
یاس را باید کاشت ,
توی گلدان ظریفی که پر از عطر خداست و سپس گلدان را
روی یک میز گذاشت. . . !
پرده ها را باید پس زد . .
و به خورشید فضا داد که آرام بتابد بر آن. . .
آن زمان خواهی دید با شمیم گل یاس،
تو چه احساس قشنگی داری
و درخشان شدن برگ گیاه
چه تماشا دارد!
در دلت بوته ای از یاس بکار !
یاسی از عاطفه، امید، محبت، ادراک
و بدان بی تردید زندگی با تو سر مهر و وفا خواهد داشت.
روز خوبی داشته باشید دوستان
صبح است . . .
یاس را باید کاشت ,
توی گلدان ظریفی که پر از عطر خداست و سپس گلدان را
روی یک میز گذاشت. . . !
پرده ها را باید پس زد . .
و به خورشید فضا داد که آرام بتابد بر آن. . .
آن زمان خواهی دید با شمیم گل یاس،
تو چه احساس قشنگی داری
و درخشان شدن برگ گیاه
چه تماشا دارد!
در دلت بوته ای از یاس بکار !
یاسی از عاطفه، امید، محبت، ادراک
و بدان بی تردید زندگی با تو سر مهر و وفا خواهد داشت.
روز خوبی داشته باشید دوستان
- ۵۶۵
- ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط